سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        شگفتی خلقت

        شعری از

        ولي الله فتحي (فاتح)

        از دفتر سبز غزل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۴۱۶۸۸
          بازدید : ۴۰۶   |    نظرات : ۴۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ولي الله فتحي (فاتح)

        به تام خداوند عشق
        ..............................
         
        شب‌است‌ و ديده‌ي‌ دل‌را‌ برآسمان‌ دارم‌          
                        شگفت‌ از همه‌ هستي‌، زاين‌ جهان‌ دارم‌
         
        فضاي‌ گنبد مينا ستاره‌ باران‌ است‌           
                                چه‌ راز از شب‌ و از آن‌ ستارگان‌ دارم‌
         
        هوا لطيف‌ و مرا هم‌ هواي‌ پرواز است      
                                 ‌ ز جاه‌ و شوكت‌ او شُكر بر زبان‌ دارم‌
         
        اگر چه‌ فاقد بالم‌ ولي‌ به‌ سِير و سلوك‌     
                                تمام‌ عرش‌ و سما را چو پَر زنان‌ دارم‌
         
        ز جسم‌ خويش‌ برونم‌ در عالمي‌ ديگر       
                           جداست‌ روح‌ من‌ از تن‌ ، چه‌ ارمغان‌ دارم‌
         
        فضاي‌ لايتناها  و  فكر در پرواز              
                                    خيال‌ ديدن‌ خوبان‌ و عرشيان‌ دارم‌
         
        ولي‌ چه‌ سود مرا آن‌ توان‌ ديدن‌ نيست   
                        ‌ ز خود چو بيخود و روحي‌ چه‌ ناتوان‌ دارم‌
         
        به‌ عقل‌ ناقص‌ خود فكر مي‌كنم‌ گاهي     
                   كجاست‌ عقل‌و شعورم‌چه‌ هان‌ به‌ جان‌ دارم‌
         
        مرا به هر چه كه آيات او ، تواني نيست     
                              كه‌ هر چه‌ پيش‌ روم‌ آيه‌اي‌ ميان‌ دارم‌
         
        چو سعي‌ هست‌ به‌ دل‌،«فاتحا»تو پيروزي     
                       ‌     بگو كه‌ با دِل‌ِ خوش‌ سر بر‌ آستان‌ دارم‌  .
        ۱۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0