سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        واین انسان

        شعری از

        بهاءالدین داودپور تخلص بامداد

        از دفتر بهاردلتنگی نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۳۰ شماره ثبت ۴۱۶۰۶
          بازدید : ۴۶۹   |    نظرات : ۳۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
        آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد

        جهان تاریک
        جاده ها پرپیچ...تنگ وباریک
        آسمان زابرش خون جاریست
        چشمه ها کارشان سیاه کاریست
        زخمهاعمیق وکاریست
        موج خون غارت چپاول....همهج جا جاریست
        ...وانسان باعث این تبه کاریست
        عجب کاریست عجب باریست چه ننگ باریست
        واین انسان شهوت ران
        زپستی پست ترازحیوان
        وانسانی که باحیوان درآمیزد...
        چه باید گفت به این انسان
        چه بایدکردبه این انسان
        علف خوار راکند گوشتخوار
        زبهرمال افزونتر
        سیاهی می کشد هرجا به جای مزرع وگلزار
        خورد موش ..مار..عقرب...
        زحدخویش بگذشته
        واین قرن قرن گمراهیست
        سراسر آتش وخون تباهیست
        وآیین الهی رادرون دخمه کردانسان
        کنون..شیطان پرست..گاوپرست ..آلت پرست..بت پرست
        شده آیین این انسان
        چه بایدگفت به این انسان
        چه بایدکردبه این انسان
        توای انسان زشت گفتار زشت پندار.زشت کردددار
        ازین زشتی واین پستی دست بردار
        توشهوت ران تودزد ورهزن ومکار
        ندانم مسجدی یامیکده
        درون میکده یابتکده
        چه ای توکه ای تو بشر.آدم ویاانسان
        رهاگردان ازاین حرمان بس است دیگردراین زندان .بلاخیزان
        بیادرلشگررحمان فقط اوهست عشق .درمان
        باآرزوی قبولی عزداری هایتان دراین ماه محرم .بهاءالدین داودپور(بامداد)

         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0