يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
گفته بودم
هيس!
آرام
آرام تر قدم بگذار به عقب
هيس!
آرام
آرام تر شمع دلبستگي ام را آتش بزن
تا پروانه ي عشق آرام بسوزد
گفته بودم
هيس!
آرام
آرام تر تصوير روياي مرا بشکن
مبادا عشق صدايمان را بشنود
آهسته بشکن
و بعد مرهم باش
شيشه ي شکسته ي طاقت را
با واژه ي تلخ جبران
کمي به هم بچسبان
گفته بودم
هيس!
آرام
آرام تر ،نگذار زهر دروغ
برچشمه ي فاصله، روان باشد
به گمانم تو نديدي
حقايق در حوضچه ي خاطره
آب مي نوشد
گفته بودم
هيس!
آرام
آرام تر چشمهايت را ببند
تو در خواب خودخواهي
نجواي مرا نشنيدي
من هر روز به تکرار ،عادت
صادقانه جمله مي گفتم
عشق را محکم تر مي بافتم
گفته بودم
هيس!
آرام
آرام تر بترس از خيال هاي سرد
آگاه باش
سپرده بودم به قلب
پذيرايي کند از مرد خانه اش
با سه واژه ي محبت ، عشق ، محبت !
نه يک روز! تا ابد نگهداري کند
گفته بودم
هيس!
آرام
آرام تر
نمک پاک ترين عشق جهان خوردي
اي مرد
نمکدان آرزوي مرا نشکن!!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.