جمعه ۲ آذر
انديشه ي سفر شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ تير ۱۳۹۰ ۱۷:۵۳ شماره ثبت ۴۱۵۴
بازدید : ۱۲۴۴ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
بر ساحل ِ عشقت چو ز لنگر اثر افتاد
ديگر ز سر انديشه و فكر ِ سفر افتاد
عمريست كه من قافله دار ِ ره ِ عشقم
اين پيشه ز شور ِ نگهت در خطر افتاد
بر حال ِ من سوخته رحمي بكن اي دوست
چون شد كه دل ِ گمشده ام از نظر افتاد
صد كفتر از اين شهر ِ غم آلود پريدند
تا روي ِ تو ديدم ز من اين بال و پر افتاد
در ياد ِ من ِ غمزده آن لحظه ي نابيست
كان چشم ِ پر از ناز , بر اين مختصر افتاد
خون لخته شد اندر دل ِ من پس تو كجايي ؟
شايد نگهي كردي و بس كارگر افتاد
شيرين سخني گفته ام از نيستي خويش
در نزد ِ كسان خاطره ي نيشكر افتاد
هر دم كه نگاهم به دو چشمان ِ تو پيوست
در عمق ِ وجودم ز جمالت شرر افتاد
خلوت ز (رضا) بشكن و بفرست (رسولي)
تا باز ميسر كنم آن كو به سر افتاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.