یک دو راهی ، عشق کل عالمینه
یک سو عباس ، سوی دیگشم حسینه
آرزومون ، چشم گریون ، قلب داغون
پا پیاده ، سمت راهی ، که بین الحرمینه
****************************
دلت میخواست که پیش آقا پاشی
پیش ارباب تو شرمنده نباشی
چیشد بعد یه عمری آقا گفتن
دم جون دادنت گفتی داداشی
*****************************
عباس بیا خیمه ، ما تشنه تو هستیم
آبی ، نه ، نمی خواهیم ، چشم به راه تو بستیم
عباس عمو جانم ، امن نیست دیگر خیمه
برگرد بیا آقا ، تو نباشی بی دستیم
*****************************
کودک ، گلو ، تیر سه شعبه ، وای بر تو
ای حرمله ، لعنت به تو ، کودک زدن داشت
چیزی به جز نامرد بودن نیست در تو
با تیر سه شعبه زدی ، جان پدر تو
****************************
امید همه دست سقاس
رقیه عموت پیش دریاس
نگو آب نگو آب رقیه
نشه دیگه شرمنده عباس
******************************
عباس من دستت کجا جا مانده
عباس من هستی چرا در مانده
عباس با غیرت بلند شو داداش
بعد تو محرمی دگر نمانده
****************************
کربلا ، حسرت روز و شب من
کربلا ، دلیل تاب و تب من
کربلا ، آرزو به دلم نذار
کربلا ، همیشه ذکر لب من