چهارشنبه ۳۰ آبان
قامت محرم شعری از مدینه ولی زاده جوشقان
از دفتر پناه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۱۹ شماره ثبت ۴۱۴۴۶
بازدید : ۷۴۵ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
چرخید به دور کودکان غم می خورد
شمشیر صلیب گونه بر هم می خورد
آبی که بدون دست با خود می برد
اسطوره به قامت محرم می خورد
مدینه ولی زاده جوشقان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
``````````✬ \'✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
\'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_
تولد تولدتولدت مبارک خواهرعزیزم
با ارزوی بهترینها