جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« از قونیه تا قلبم »
خاکم را در گذرگاهِ هیچ
به سرندِ باد بیخت
همان خدایی که
به ازایِ زاده ای همساز
در ازل ...
دل با گِل آمیخت
به نازکایِ خیال
سست و ظریف
تا به سرسنگینیِ نگاهی
سادهْ سرد بشکند
وَ خُرد و خونین
بر صلیبِ سـیـنه ام آویخته شود ...
ــــ پیوسته
سکوت کند دلم ؛
گریه زارِ شبش را
نی سوز وُ بی رمق
می نالد و می نالیم
شکایتِ بی حکایتِ آن مردِ رومی را ...
|