جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺵ
ﺭﺍ ﮐﺸﻴﺪﻡ
ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻱ ﺭﻭﻳﺎ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ
ﻭ ﻃﻌﻢ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﺣﻘﻴﻘﺖ
ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﻗﻄﺮﻩ ﻱ ﺑﺎﺭﺍﻥ
ﺁﻣﺪ
ﻭ ﺑﺮ ﻟﺐ ﻫﺎﻳﻢ ﻧﺸﺴﺖ!
ﭼﻪ ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ؟!
ﺍﻳﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﻋﺬﺍﺏ ﺳﺎﻟﻬﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ ﻧﺒﻮﺩ! ؟
ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ
ﮔﺮﻓﺖ !؟
ﺁﻩ ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ !
ﺁﻳﺎ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻣﻲ ﺷﻮﻡ؟!
ﻳﺎ ﭘﺎﺳﺦ ،ﺻﺒﺮ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﻣﻦ
ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻱ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮﺳﺖ؟
ﺁﺭﻱ ﻳﺎﺩﻡ ﺁﻣﺪ !
ﺍﻳﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻧﻴﺴﺖ
ﺍﻳﻦ ﻗﻄﺮﻩ ﻱ ﺍﺷﮏ ،دﻟﺘﻨﮕﻲ ﻫﺎﻳﻢ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﺟﺎﻱ شﮑﺎﻳﺖ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ
ﺍﺯ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﻳﻢ ﺁﺭﺍﻡ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﺍﺵ ﻣﻲ ﮐﺮﺩﻡ
ﻭ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﻭ ﺻﻤﻴﻤﺎﻧﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﺮ لبهﺎﻳﻢ ﻣﻲ ﮔﺬﺍﺭﺩ
ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻓﺮﻳﺎﺩ بﮑﺸﻢ
ﺣﺘﻲ ﻣﺮﺩﮔﺎﻥ ﺩﻝ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺸﻨﻮﻧﺪ
ﻫﻨﻮﺯ ﺍﻣﻴﺪﻱ ﻫﺴﺖ!
ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺍﻣﺮﻭﺯ
ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻱ ﺻﺒﺮ ﺍﺳﺖ !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.