سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 15 مهر 1403
    3 ربيع الثاني 1446
      Sunday 6 Oct 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۵ مهر

        کشته اشک

        شعری از

        مهدی رستگاری

        از دفتر شیدایی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۹:۱۷ شماره ثبت ۴۱۳۷۹
          بازدید : ۷۶۰   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی رستگاری

        بسم رب الشهداء و النور
        تقدیم به وجود نورانی حضرت سید الشهدا (علیه السلام)
        محرم است و جهان محو حضرت یار است
        ضمیر هجده هزار عالم از غم افگار است
        ز نور سرخ شهادت که طالع از غیب است
        نشان عشق و وفا در افق پدیدار است
        به بغض گرم فروخورده در گلوی زمان
        لهیب تشنگی لاله های تب دار است
        به کوی و برزن و بازار عاشقان مستند
        که  روز عاشقی دلبران به دلدار است
         همه وجود ز حیرت چو نقطه پرگار
        به دور قطب منیر حسین (علیه السلام) دیّار است
        حسین (علیه السلام) کسوت ارباب عشق پوشیده است
        هم او که بر شهدا سرور است و سالار است
        ز موج کرب و بلا شد زمین به خون غرقه
        ز اشک چشم به هر گونه سیل خونبار است
        شگفت کشته اشک است شهسوار وفا
        اگر چه جام وجودش ز داغ سرشار است
        ببین نگاه محبان و شیعیان حسین(علیه السلام)
        ز موج بحر دُرافشان دل گهربار است
        زمین و عرش در آتش ز داغ پرسوزی
        که درج در دل هر دانه دُرّ شهوار است
        عزای ماه محرّم که محشر دلها است
        نویدبخش عطا و لقا و دیدار است
        به خون چشم امام زمان که پیروزی
        نصیب حتمی هر شیعه وفادار است
        ظهور یار طلب مهدی از خدا کامروز
        محرم است و جهان محو حضرت یار است
         
        غبار دستگاه حسینی- مهدی رستگاری
        عاشورای سال 1390 خورشیدی
         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2