جمعه ۲ آذر
عصر یخبندان شعری از اکرم ابراهیمی(هیما)
از دفتر حرف دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۲۰:۰۸ شماره ثبت ۴۱۲۹۰
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۴۹
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
عصر یخبندان
عصر دل مردگی انسان
انسان هایی
در درون پیله ی
تنهایی خود
با جسم و روح خسته
در قفسی به نام زندگی
در زیر سقف هایی
مشترک
در کنارهم
اما دل هایشان
با فاصله ای دور از هم
به مانند
نپتون
از خورشید
سرد و دور
وعشق
در این میان
تکه یخی شده
در قلب هایشان
عصری با انسان هایی
بی هدف
در دنیایی به نام مجازی
ازپشت شیشه های
لمسی
در پشت نقابی
از هوس
با زبان فریب
با دوست داشتن هایی
زودگذر و دروغین
عصری که هوس های
زود گذر را عشق می نامند
چه عصریست
این عصر یخبندان.....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.