يکشنبه ۴ آذر
افراغ اندیشه شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۰ ۱۷:۵۲ شماره ثبت ۴۱۲۶
بازدید : ۱۱۶۷ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
در خیال جاهلان
انديشه غروب
یا که نورش
زیر خاکستر آتش خاموش
تکه ابرى زود گذر است
جهل و نادانى
تا به اشراق انديشه
معنا پیدا مى کند
نشد خاموش
شمع فهم و ادارک
به فوت دهانى
که خود را کند ضحاک
در هر ضربه کاوه به آهن
انديشه شد حدید
ورنه می ماند
داستانش قدیم و نه عتید
اگر امروز آغاز نمودم
حرف و حدیث
تا که افراغ کنم
انديشه و بیاید جدید
از گلستان انديشه
تو را گویم اى رفیق
نشو غافل از تفکر
در این سبک جدید
2010 لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.