شنبه ۳ آذر
وعده شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۳۱ شماره ثبت ۴۱۲۱۰
بازدید : ۲۶۶ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
من اون دردی که این روزا توی چشماته می خونم
اگرچه می کنی پنهان آره این سخته می دونم
اگر چه مثل قلب تو منم دلخسته ام اما
کنارت واسه همدردی مثال سایه می مونم
ندارم شکوه ای هرگز از آنچه کرده ای بامن
نمی خواهم فاصله باشد میون قلب تو تامن
نمی خوام نا امیدی تو ویا بیهوده خوشحالی
نمیدم وعده ای هرگزکه باشه خشک و تو خالی
نپرس از من که دلگیرم که خوردم گول حرفاتو
برام سخته برام سخته کنم باور دروغاتو
سزاواری که قلب تو یه قلب مهربون باشه
همیشه پاک ورویایی مثال آسمون باشه
یه قلب مهربونی که سزاشه عاشقش باشم
خدا یاری کند تا من همیشه لایقش باشم
غم از پیش من رفتن برایم سخت و سنگینه
که چشمانم به غیر از تو کسی هرگز نمی بینه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.