پنجشنبه ۱ آذر
دوباره شب... شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۰۹ شماره ثبت ۴۱۰۵۹
بازدید : ۲۲۶۷ | نظرات : ۵۸۱
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
دو برکه ی منجمد،
دو سرخ ماهی نیم مرده زیر توده های یخ،
شبی سیاه...
دو پلک باز می شوند
و شب تمام می شود...
دوپلکِ باز،
دو رشته نور
عمود روی برکه ها،
یخی که آب می شود،
و پیچ و تاب ماهیان جان گرفته زیر نور...
نگاه کن
فقط نگاه کن
و پلک هم نزن که نور می رود
دوباره شب،
دوباره انجماد برکه ها،
دوباره چشم های سرخ من،
دوباره من...
پ.ن
مشتاق حضور سبز، نگاه زیبا و نقد و نظرات ارزشمندتان هستم.
|
|