جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
/مسخ خیالی /
رخی در قاب دیوار خیالت نقش میبندد...
و
میدانم
که
نقش خالی دیوار
میلرزد
به روی خانه ی فردا...
دوباره قاب تصویرت
دوباره خنده ی بیخود
سرک هی میکشی...
تنها
گریزان ...آشنایی تو؟
کمی غرق نگاهم شو
منم
خود در میان تو
سری را میبرد یکسو
و
باز از کنج دیوارم
دوباره ...
آشنایی تو؟
به یاد می آورم
ای وای...
هووی انتظار خویش میبودم
غروبی غرق طغیان میشدم
آوخ
در آن قاب درافتاده به ناوکها...
سرک هی میکشید از دور
اما
حبس دیوار است
لبم را روی لبهای درشت ناز او ...
نگاهی آتشین بر روی آن دیوار می یابم
تویی...
خود را درست در هییت طفل شمایل
در
شمایلهای دور می یابم...
دوباره کنج آن دیوار
دوباره
چهره ای ویران...
عیسی نصراللهی مهر94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.