جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
جا ماندم
زیر آوار چهارخانه های پیراهنت
ناگهانی شد
چنان زلزله
بی خبر آمد
رفتنت...!
عکس نوشته خط بسیار زیبای استاد جاهد بزرگوار
چهارخانه هایی که
قد خانه ام دوست دارم
اما
هیچکدامشان خانه من نیست
پیراهنت را
از چوب لباسی شعرهایم
بردار...!
نگاه زیبایتان را بسیار دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.