پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
گویچه های سرخرنگ شک
در شریانم می چرخند
و رگ نزدیک تو به گردنم را
دم به دم
می زنند
که "خودآ" را هم
با تبربت های خلیل
خاموش نوشیدیم
و خون خدایی در شیشه را ...
لا شریک لک لبیک
لا جرعه
تسلیم ایمانی شدیم!
لا جرم
سرخ ترین سئوال
در سر سبز بشر مسکوت ماند ...
تا یکسره
به تاریخ ابد
سرهای زیادی به باد دهد ...
|
|