جمعه ۲ آذر
باید بمیرم!!! شعری از حامد خنجری عیدنک
از دفتر هذیان نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ۰۲:۱۲ شماره ثبت ۴۰۷۷۲
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حامد خنجری عیدنک
آخرین اشعار ناب حامد خنجری عیدنک
|
آینده ام از من چه می ماند ؟؟؟؟
ته مانده هایِ خستۀ یک مردِ بیکس
داغی که هر شب بی تو با گریه گذارم
بر دستهایِ بهمنیِ سردِ بیکس
در امپراطوریِ تن با آن شُکوهش
یک پادگان از حیله و از کینه داری
جایی که هر انسانِ دیگر قلب دارد
تو جایِ دل سرب تکه ای در سینه داری
طوفانی از اوهام و افکارِ پلیدی
من را به هم میکوفت با هر رعد و برقش
باید بمیرم... بینِ من/ و مَردِ دیگر
وقتی نباشد قعرِ دنیایِ تو فرقش
باید بمیرم تا که هر شهری بداند
دیگر برایِ خودکشی فاعل نداری
دیگر برای مهربانی و وفایت
یا وصفِ چشمت شاعری عادل نداری
باید بمیرم تا که بی میلت نبینم .
یکذره از عاشق شدن چیزی ندانی .
باید بمیرم تا بدانند، تا بفهمند
قربانی ام کردی که خود زنده بمانی
حامد خنجری عیدنک ۸/۵/۱۳۹۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.