خنکای صبح
آدم دلش می خواهد
هی به خودش "عشق" تعارف کند
به استکان چای داغ خیره می شوم
آنقدر فراموش شده ام
که دلتنگی ام
راه خانه ی کسی را بلد نیست...!
عکس نوشته خط بسیار زیبای استاد کریمی بزرگوار:
تنهایی
دستان سرد دختری ست
که می توانست
نام کوچکش "خورشید" باشد...!
نگاه زیبایتان را بسیار دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2: