پنجشنبه ۱ آذر
یا امام رضا شعری از بهرام مهرآوران
از دفتر سروده های دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ۱۸:۰۰ شماره ثبت ۴۰۵۹۵
بازدید : ۴۷۱ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب بهرام مهرآوران
|
ای امام رضا من که هستم؟
تا تو خواهی کنارت نشستم
من در این دردهای زمانه
این دخیلم به پای تو بستم
**
من جوانم جوانی مریضم
عاشق لطف و مهر عزیزم
تا ندی تو شفاهم نمی رم
من فدای دل زهر سوزم
**
ای که هستی همیشه کلیدی
ای که آهو کنی جمله مهری
من ببین بی کس و بی ضمانت
یا امام رضا جان فدایت ...
بهرام مهرآوران ( آکو )
به امید شفای همه مریض های با امید و نا امید ... و به امید شفای رفیق عزیزم
مهدی که به دلیل ضایعه ی نخاعی ماه هاست در بستر بیماریست... امام رضا خودت
شفای همه مریض هامونو بده... آمین.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.