جمعه ۲ آذر
وقتی که رفتی شعری از فرامرز حقگو
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۰ ۰۹:۲۳ شماره ثبت ۴۰۵۸
بازدید : ۹۳۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فرامرز حقگو
|
وقتی که رفتی خونابه بود خوراکم گفتی که زود می آیی
امروز هم منتظرم گفتی منتظر بمان یاد دارم که عهد گرفتی زمن عهد خون تا پای جان
امروز بر عهد خود مانده ام هنوز چشمانم تنها بسوی توست مانده بر در مانند یک منتظر واقعی
امروز بر عهد خود استوارم و خونابه بر گونه ام ماسیده
عهد گرفتی و عهد بستی امروز من بر پیمان خود مانده ام منتظرم یک منتظر واقعی
بزرگوار تمنا داریم در ارسال بعدی شما حتما فامیلی مبارکتان را برایمان ارسال نمائید تا اثار شما با نام و فامیلیتان که نشانه شخصیت هنری شما می باشد ثبت گردد. با تشکر مدیریت شعر ناب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.