دوشنبه ۵ آذر
دختر حوا شعری از مرتضی قرائی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ۲۲:۲۳ شماره ثبت ۴۰۴۶۳
بازدید : ۲۸۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مرتضی قرائی
|
من آنقدر جوانم و سربههوا
که اصلاً به فکرم نیست پسرمان شبیه تو میشود یا من
چشمهایش چون چشمانِ من سیاه باشد و مژگانش بلند
یا موهایش چون ابریشم موهای تو لطیف
و قدوقامتش چون الفِ قامت تو
من آنقدر جوانم و سربه هوا
که بندهی شیطنتهای تو شدهام...
.
اما وقتی به دخترمان فکر میکنم
پخته میشوم و عاقل
چون مردی میانسال !!
فرو میروم در فکر...
.
نمیخواهم دخترم مثل بچهی آدم باشد!!
میخواهم مثل بچهی حوا باشد
.
مثل تو...
به قول سیاوش
آنقدر ظریف که با یک نگاه هرزه بشکند
اما در خلوت عشقش ، تنها برای او باشد...
.
راستی یادم رفت بگویم
تو...
تنها...
برای...
منی...
.
_______________
مرتضی قرائی
.
شعر #دختر_حوا
از مجموعه ي #آه_ماه
____________________
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.