پنجشنبه ۱ آذر
در رهِ منزلت ای عشق ، خطر هم زیباست شعری از عرفان ویسی(هستیار)
از دفتر غزل کده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۴۰۳۲۵
بازدید : ۵۵۴ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر عرفان ویسی(هستیار)
آخرین اشعار ناب عرفان ویسی(هستیار)
|
در رهِ منزلت ای عشق، خطرهم زیباست
طعنه ی خارِ مُغیلان، به نظرهم زیباست
بر سرِ راهِ تو هرروز نشینم ، حتی
در کنارم ننشینی تو، گُذرهم زیباست
زلفِ زیبای تو در باد بیافتد ، گاهی
قاب تصویرِتو بر روی قَمرهم، زیباست
آبِ رفته به همان رود بریزد، بَه بَه
درنبودِت برسد باز خبرهم زیباست
افتخاریست به پای تو نشستن هرچند
با همان مقصدِ تو، شوقِ سفرهم زیباست
گرچه لبریز شده کاسه ی صبرم اما
انتظارِت که بر این نرخ ضرر هم زیباست
شعرِ سهراب ، به این چَشمِ تَرم می خوانم
دیدن عشق ، بدین جور دگر هم زیباست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.