پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا کاشی پور محمدی
آخرین اشعار ناب علیرضا کاشی پور محمدی
|
ا ز غرورم اجازه می گیرم
تا بیفتم به پای چشمانت
بودنم را دوباره پیدا کن
مثل یک خواب لای چشمانت
من به نامت طلوع خواهم کرد
باورم را اگر برآشوبی
یک تماشا برای من کافیست
ای تمام ِ تصورِ خوبی
می توانی کنار من باشی
می توانی به من بیامیزی
مثل ترکیب رنگ در تن برگ
روی تصویر عصر پائیزی
با تو بودن بهانه می خواهد
هستی ام را بهانه کن امشب
دو ، در آئینه ها نمی گنجد
تو وَ من را یگانه کن امشب
تازه کن خاک ِ ارتباطم را
از صدای عبور ِ بارانت
تا بمانی کنارچشمانم
تا بمانم کنار چشمانت
جمع باشد خیال ِ تنهایی
من به اندوه بر نمی گردم
تا تویی ارتفاع ِ شیدایی
من ازین کوه بر نمی گردم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.