جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عرفان ویسی(هستیار)
آخرین اشعار ناب عرفان ویسی(هستیار)
|
جیبم شده جای عنکبوت این بارم
هرچیز که بوده از ندارم، دارم
نابود شدم ، به قول این غربی ها
گیم اور شد حضرت آواتارم
****
از امر خدا که منصرف کرد آدم
تن را به بدی که منعطف کرد آدم
این وسوسه ی کسی نبوده جز نفْس
شیطان را پس که منحرف کرد آدم؟
***
بر صورت او، لبم اتک می خواهد
یک بوسه ی تیزِ تک به تک میخواهد
انگار که این صورت من در پاسخ
از دست خجالتش ، کتک می خواهد
***
من در تنم از تو تیشه پیدا کردم
اطراف تو غم همیشه پیدا کردم
من در قلبِ به ظاهر آیینه ی تو
یک عالمه خورده شیشه پیدا کردم
****
دیدار تو با خدا حضوری بوده
ویزای تو در زمین، سوری بوده
تنها زن برگزیده ایی ای مهتاب
بر صورت تو هاله ی نوری بوده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.