سه شنبه ۲۹ آبان
مرگِ مزرعه شعری از امید مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ۰۵:۵۱ شماره ثبت ۴۰۱۳۵
بازدید : ۱۰۶۰ | نظرات : ۲۴۰
|
آخرین اشعار ناب امید مرادی
|
خورشیدِ لغزان
بر آبشارِطلاییِ گندم زار سُر می خورْد،
مترسکی در آن ظهرِ تابناک
سایه ی سکوت می انداخت
بر هنگامه ی پر تشویشِ باد،
ودر امتدادِ ایستگاهِ بازوان
وبر بامِ کلاهِ حصیرش
کلاغی نغمه ی عشق سر می داد:
غار
غار
آه مترسک!
تن مده
عشقِ او ، مرگِ مزرعه بود...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.