جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
آتش زده ام ، بسوزم این جسم و تنم
تا در نگرم ، چه بودم اینسان که منم
در شعله چو جویم نشانم ز عشق
افسوس که جان سوخته را پیرهنم
محسن افشار نادری
ششم شهریور نود و چهار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.