يکشنبه ۲۷ آبان
گره شعری از سکینه تاجمیری (نوا)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ شماره ثبت ۳۹۸۹۰
بازدید : ۵۳۰ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر سکینه تاجمیری (نوا)
آخرین اشعار ناب سکینه تاجمیری (نوا)
|
عشق ای آفت زیبای چمن زار دلم
زخمه ی بی وقفه ی احساس بر تار دلم
گرچه جز اندوه وگریه بهره ام از تو نبود
گره افتاده ز فقدان تو بر کار دلم
از نبود تو دل من گشته تسخیر عذاب
باز هم افسردگی آمد به پیکار دلم
محو گشت از قاب رویاهای من رنگ شعف
گم شده امید و شادی زیر آوار دلم
گرچه بر خوان تو عمری دل نمکدان میشکست
فرصتی دیگر عطا کن ای تو معمار دلم
چون مسیحا جان بدم این پیکر آزرده را
عرضه کن کالای هستی را به بازار دلم
پاک کن از دشت قلب من غبار غصه را
حک بکن تصویر شادی را به دیوار دلم
بشکن این خاموشی ها را با نوای اشتیاق
که پرستاری برای طفل بیمار دلم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.