دوشنبه ۵ آذر
چند رباعی شعری از عرفان ویسی(هستیار)
از دفتر رباعی کده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۵۳ شماره ثبت ۳۹۵۱۰
بازدید : ۴۰۹ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر عرفان ویسی(هستیار)
آخرین اشعار ناب عرفان ویسی(هستیار)
|
از نرده ی آبرو پریدی...بدرود
درمنطقه ی هوس خزیدی...بدرود
قلاده ی عشق را گسستم امروز
تا روی سگ مرا ندیدی... بدرود
********
با مهر دلش سنگ تراشد پدرم
کوهی که زغم فرو نپاشد، پدرم
از کفر اگر دور شود مصداقم
شکی است مرا خدا نباشد پدرم
******
گفتی: به من مریض، برگشتی نیست
لوتی نشدم چونکه دلم مشتی نیست
تو ضامن من نه، شعرهایم نشدی
چکهای غزل، عزیز، برگشتی نیست
*****
روی این خاک مقدس، گندکاری کرده ایم
پشت مرغان اساطیری سواری کرده ایم
شاعران،بیهوده آنجا پشت دریا مانده اید
قایق سهراب را کشتی باری کرده ایم
*******
سیبی که تو نصف آن و من آن نیمش
من رابطه ی ساده ، تویی تعمیمش
ای قاتل لحظه های سختم، مادر
کبرای دلم فقط تویی تصمیمش
******
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.