دوشنبه ۵ آذر
یاقوت سبز شعری از مژگان عبدالهی
از دفتر چشمان سیاه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۳۹۴۹۷
بازدید : ۵۳۳ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب مژگان عبدالهی
|
چشمت یاقوت سبز
لبت لاله ی دشت
وجودت پر از عشوه است
گر بخواهم تورا وصف کنم اینچنین
عاقبت عشق می نشیند در کمین
تا مرا عاشق تو کند به یقین...!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.