جمعه ۲ آذر
ساقی شعری از مژگان عبدالهی
از دفتر چشمان سیاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۳۵۹۰۰
بازدید : ۷۶۱ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب مژگان عبدالهی
|
حالم خراب است نازنین
ای مونس خلوت نشین
زخمه نزن به درد من
خنده نکن به اشک من
حالم خراب است به خدا
باده ی غم را نوشیده ام سربالا
ساقیم باش امشب
گرتوانی بکن دردم را مداوا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.