جمعه ۲ آذر
شه زاده اسب سفید شعری از مژگان عبدالهی
از دفتر چشمان سیاه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ۰۱:۰۶ شماره ثبت ۳۵۹۲۸
بازدید : ۷۹۲ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب مژگان عبدالهی
|
شه زاده ی اسب سفید
گذری کن از این خانه
سال هاست پرنسس قصه هایت
حبس شده ی زندان بی عشقی است
رنگ خور ندیده است هنوز
توباگرمی عشقت گذری کن از این خانه
------------------
مژگان عبدالهی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.