جمعه ۲ آذر
غروب شعری از راشین
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۴۱ شماره ثبت ۳۹۴۰۰
بازدید : ۳۲۴ | نظرات : ۵۱
|
|
غروب
پلک بالایی تو بود
غروب
و نه ! ، پلک پایینی تو بود
و نه شاید غروب
وصال هر دو پلک تو بود....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.