سه شنبه ۲۹ آبان
سنگ شعری از امید مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۰۱ شماره ثبت ۳۹۱۵۵
بازدید : ۷۶۱ | نظرات : ۲۲۵
|
آخرین اشعار ناب امید مرادی
|
درکرانی مسکوت
می چکید موسیقی شب،
بر جامه ی عریانِ بیابان
روز را باخته بود
هیاهویِ نور بر جان اش،
تاظلمتِ شب یکه تاز تاخته بود،
در سایه ی نزارِ درختی معلول،
تمام خویش را می پایید
وز حرارتِ بکارت سوزِ خورشید،
جنینی مرده می زایید
پاره ای سنگ بود،
اما می فهمید زخمه ی شب را،
که بر سیمِ صلبِ سحر می سایید...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.