دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
ندارمهمرهی،همدل،خـدایا
نمــاپُرعشـــــق قلبمرابهدنیـــا
خدایاازتومیخـواهممحبت
برایِسینههــــــــایِپُرکــدورت
الــــهی شــــــــــادیِ مـارابیفـــزا
کهبینمخنـدهبرلبهــابههرجا
خــدایاپاککُناینکینـههارا
سیه کردهدرونِسینههـــارا
خدایادورکُنازما،حسـادت
نمــــــادل هایِ مارا٬پُرارادت
تجملکـردهویرانخانههارا
نمانابـود،این افســــانه هارا
فراوانگشتهدراینجـارقابت
شده کمرنگ،ایثـــــارورفاقت
دگرشدچشموهمچشمیفراوان
تمامِ خانه هاراکــــرده ویران
درونِ خانه ها،آشـــــــوب برپا
شدهزینکارهایِزشتوبیجا
الهی سادگی راازتوخــواهم
نشــانم دِه زِهَر٬بیـراهه٬راهم
سپاست ای خدایِ کُلِ هستی
که راهِ بازگشـــــتم را٬نبستی
سُرور وشـادمانی راعطاکُن
تمــامِ خَلق را٬حاجت رواکُن
بُوَدچشـــمِ همه٬برآستـــــــانت
نظـــــــرکُن برنگاهِ بنـــــــدگانت
بده ای خالقِ عشق ونجابت
دلِ هــرمردوهرزن را٬قرابت
بُوَداین خواستِ افرادِعالَم
بفــــــرمابهتـــرازدیروز٬حـــــالم
درونِ سینه هاراپُروفـــــــاکُن
دلِ مارا٬پُرازعشق وصفاکُن
دلِ پاکی به حامی کُن عنایت
تمامِ هستی ام یارب٬فـــــدایت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.