جمعه ۲ آذر
نارفیق شعری از شقایق بنی اسدی
از دفتر شقایق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ۲۲:۳۸ شماره ثبت ۳۸۹۵۴
بازدید : ۸۲۱ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب شقایق بنی اسدی
|
چند روزی ست که درمانده و آشفته سرم
ز عزیزان گله مند و ز تو دلگیر ترم
تا که لب تر بکنی می روم و می میرم
" من بیچاره همان عاشق خونین جگرم "
باورم بود که از دوست گزندی نرسد
ساده بودم ... نکند مال جهانی دگرم ؟!
غافل از حال دلم بودم و ویرانه شده ام
نا رفیقم !!! تو چه کردی که شکسته کمرم ؟
لرزش چانه خبر از نم باران می داد
سینه سنگین شده از آه ... ولی بی خبرم
وعده ی ما نرسیدن به رسیدن ها بود ؟!
کی قرار است بفهمی که در آمد پدرم
شعر شد زمزمه ی ناله ی سرخورده ی من
مینویسم غم دل را و از آن میگذرم
شقایق بنی اسدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.