دوشنبه ۲۸ آبان
حجة ا... شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۳۸۸۱۷
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
توماهِ آسمـــــــــــان٬یاحجة ا...
امامِ مهــــــــــربان٬یاحجــــة ا...
دلم مشتـــــاقِ دیـــــــدارِجمالت
تومولایِ جهـــــــان٬یاحجة ا...
بیــــــاعدلِ علی رامستقـــــــرکُن
امیـــــــــدِشیعیـــــــان٬یاحجة ا...
بزرگیِ تـــــوای جـــــــانِ حقیقت
نیایددربیــــــــــــــان٬یاحجــــــة ا...
نشانی داده اندازخـالِ روی و
دوابرویِ کمـــــــــــــان٬حجـــــــة ا...
زِبویَت یاسمن شـــرمنده گشته
شمیمت ازجنــــــان یاحجـــــة ا...
همه٬هستی وجودش ازوجودت
توبحــــری بیکــــــــران٬یاحجة ا...
بخوانم دائمـــــــــــــاعجّل فــــرج را
به هـــروقت ومکان٬یاحجـــة ا...
تمـــــامِ جمعه هاغــــرقِ دعـــــــــایند
همه درجمکـــــــــــران٬یاحجـــــة ا...
من عُمری منتظــربودم٬گلِ یاس
به چشمی خونفشان٬یاحجة ا...
بیــــــاروشن نمــــااین شــــــــــامِ تارم
به رویِ مَه نشــــــــــــــان٬یاحجة ا...
صدایت کی رسدبرگوشِ حـامی
که می خــــوانی اذان٬یاحجة ا...
دگـــــــــر٬صبرم به سَـــــرآمد٬امــــــاما
اناالمهـــــــــدی بخــــوان٬یاحجة ا...
بگـــــوئی اهلِ عالَم٬مهــــدی ام من
منم صاحب زمـــــــــــان٬یاحجة ا...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.