جمعه ۲ آذر
لا فتی الی علی لا سیف الی ذوالفقار شعری از وحید کاظمی
از دفتر ازاین حرفهای قشنگ نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ۱۷:۴۵ شماره ثبت ۳۸۵۲۵
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۶۵
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
شاه شاهان حیدر است و قدرت او صد هزار
لا فتی الی علی لا سیف الی ذوالفقار
نسل او،،،،
نسل بقا و عصمت است
شیعه ی او،،،،
صاحب هر شوکت است
در دلش آری هزاران آه بود
محرم اسرار او،یک چاه بود
او که داماد پیمبر
اوکه بر زهراست همسر
او علی بود،،
او پدر بود،،
شاهد دیوار و در بود
بر حسن خون جگر بود
بر حسین او تاج سر بود
بهر زینب ،،
عشق کبری،،
نام او همچون سپر بود
در میان دست عباس
او سلاح و مشک تر بود
از برای ام کلثوم
او خداوندی دگر بود
او،،،
کریمان را شفیع است
او یتیمان را پدر بود
شیر حق بود و احد بود
دست او دست صمد بود
نمره اش در عشق بازی
از میان بیست،،،
صد بود
او علی اول امام است
صاحب صدها غلام است
در میان هشت و چارش
هشتمی سلطان،،
امام است
افتخار عمرم این است
نام من هشتم غلام است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.