جمعه ۲ آذر
خدا ویرت هنی وامه؟ شعری از تبسم تاجمیری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ۰۲:۵۱ شماره ثبت ۳۸۴۷۴
بازدید : ۴۳۵ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب تبسم تاجمیری
|
کسی جز تو توقلبم نیست خدا ویرت هنی وامه؟ /به هیچکس احتیاجی نیست تا تیها تو دنیامه یه احساسی بهم میگه که از چشم تو افتادم /گناهام گپ نویدن خو!بگو کوسون و دیندامه؟ خداوندا خودم هستم همان محبوب دیرینت تو خوت خو نوم نهادی ریم خدایا شاهدم دامه قبول دارم نتونسم بشم اونی که دوس داری ولی لطفا نگاهم کن که این درمون دردامه... ترجمه: کسی جز تو در قلبم نیست خدا یا هنوز حواست به من هست؟ تا موقه ایی که چشمان تو دنیای من است به هیچ کس احتیاجی ندارم ......... .گناهنم بزرگ که نبود بگو کدامشان در پی من است؟ ........... تو خودت که نام مرا انتخاب کردی مادرم شاهد است ..... .....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.