جمعه ۲ آذر
جلوه ی مهر شعری از فریدی(تنها)
از دفتر خاطره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ۰۹:۰۰ شماره ثبت ۳۸۳۸۴
بازدید : ۳۲۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فریدی(تنها)
|
مست نبودنم سَحَر، با تو یکی، نمی شود
صبح نیایدم اگربا تو یکی ، نمی شود
"می روم و نمی رود از سر من هوای تو"
جلوه ی مهر یا قمر، با تو، یکی نمی شود
سهم زجور نیکوان ، کاش یک از هزار بود
اینهمه جور و درد سر، با تو، یکی، نمی شود
ماه تمام را نَسَب، تا بت چارده رسد
نسبت این شیرو شکر با ،تو یکی، نمی شود
شام سیاه هجر را،از غم سرو قامتان
کاش شبی رسد بسر، با تو یکی، نمی شود
مست بدام عشق تو ، هر که فتاد ،زنده شد
نخل مراد بی ثمر،با تو یکی ، نمی شود
آب دو دیده ریختم، تاکه فراق سر برم
اشک مرا چنین اثر؟با تو یکی نمی شود
"خلیل فریدی"
بهار90
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.