يکشنبه ۴ آذر
تزریق حرارت شعری از فریدی(تنها)
از دفتر غزال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ شماره ثبت ۳۹۳۱۸
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب فریدی(تنها)
|
بیا باهم
مرور کنیم بساط آه مرا،
وانتظار را
یکبار دیگر
بخوانیم،
بیا
دردهای دوری مرا
با نیامدن تو درآمیزیم
چشمهای گریان مرا
به دلیل های ابری تو گره بزنیم
بیا برای یکبار دیگر
فقط یکبار
سر قرارت در خیال من حاضر باش
مرا به کابوس خوابهای بدون خودت منشان
بیا دست آرزوی مرا بگیر
به بارگاه نگاهت
میهمان کن
بیا.....
سوگند یاد میکنم
از ثبت صحنه های دستانت
در تصور خیالی دستم
چیزی در نهانخانه ی یادم
جای نماند
اما
از اشکهای گرم من
تصویر تو در آینه خواهد چکید
تقصیر من نیست....
خلیل فریدی
7/12/93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.