دوشنبه ۲۸ آبان
دوریِ یار شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ۱۹:۰۶ شماره ثبت ۳۸۳۷۲
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
هرزماندوریزِمنلبــــریزِمـاتممی شوم
خندهراگُمکردهوسرشارِازغممی شوم
درمیــانِ جمع هم باشم،گُلِ زیبــــایِ من
بی تومن،تنهاترینتنهـایِعالَممی شوم
پسبیابنشینکنــارم،یکدَم ازپیشم نرو
درفراغتجانِحامی،دیدهپُرنَممیشوم
هــرچه گــوید،هـرکِه گــوید،وقتِ هجــــر
چونبیایدنامِ تورخسـارهدرهممیشوم
هرکسیباچـونمنی،یکجانشیند،بهــرِاو
بذلِغصه کرده،دراینکارحــاتممیشوم
پادشـــاهِ قلبِ من،ای دلــــــربا،تنهـــاتوئی
چـون بهدربارتبیایم،تاکمرخَممیشوم
وقتِدوریازتوتابرگشتنت،ای مــاهِ من
درمیانِ غصهداران،بندهخــاتم میشوم
درکنارِسـاحلِ عشقت٬نشینم روزوشب
تابیـــائی٬وَرنه منهم غرقِ دریَم میشوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.