يکشنبه ۴ آذر
خالیم از عشق بودا شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ۲۳:۵۷ شماره ثبت ۳۸۲۸۷
بازدید : ۳۶۳ | نظرات : ۵۰
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
خالیم از عشق بودا خالیم از خاورانش
خالیم از هندو چین ودعوی پیغمبرانش
پرچم عشق محمد را به دوش من نهادند
رنج دارم می کشم از غیبت شمس زمانش
با همین پرچم به درگاه خداوندی رسیدند
هسته ای های بزرگ وشهریاران جوانش
عاقبت خاک مرابر عرش اعلا می رسانند
رستم دستان من با گرز وآرش با کمانش
پخش میکردم به جانهای جهان علم خدارا
چون خبر می داشتم ازآسمان وکهکشانش
امنیت زیباست وقتی در زمین کشورمن
اوج می گیرد هواپیمای دل در آسمانش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.