جمعه ۲ آذر
تک درخت ( اولین نیمایی ) شعری از مینا علی زاده
از دفتر روزهای بارانی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ۱۶:۳۱ شماره ثبت ۳۸۱۳۹
بازدید : ۸۲۹ | نظرات : ۹۶
|
آخرین اشعار ناب مینا علی زاده
|
بعدازآن طوفان نومیدی
تک درختی در کنار خانه می ماند
گاه گاهی ابر غم حالا
شعرهایش را
با صدایی خسته می خواند
لهجه ها هرچند پاییزیست
واژه هایش خوب و شیرینند
شعر او شعر دل انگیزیست
از کنارش رفته بارانی ترین لبخند ابری مهربان اما
نوبت سرماست
تک درخت ای وای!
در دلش غوغاست
" عاقبت شکل زمستان می شوم یک روز ? "
در دلش غوغاست...
بعد از آن طوفان نومیدی
تک درختی در کنار خانه ها تنهاست
پ.ن: سرودن نیمایی تجربه ای جالب بود !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.