دوشنبه ۲۸ آبان
خدایاچاره ای شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۳۸۰۹۶
بازدید : ۳۱۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
سینهامپُرگشتهازغـمها،خــدایاچــارهای
ازتوانم بیش،مـــاتم ها،خــدایاچـــاره ای
اندرونِباغِخشـکِدل،بهصبحِســـــــــرد،پُر
میشوددرچشم،شبنمها،خـدایاچارهای
غصه یِ تنهائیم ازحدِّطاقتشــــــدفـزون
درمیــــــانِ جمعِ آدم ها،خـــــدایاچــــاره ای
دردِدلرانیستدرمـانی،درایندنیـــادگـــر
بیاثرگـردیدهمرهمها،خـــــدایاچــــاره ای
درپیِ یک شـادمانیدرمیــــــانِکـــــوچه ها
گمشدهدرپیچودرخَـمها،خدایاچاره ای
کَمشدهراهِدرست افزون شده بیراهه ها
منحرفگردیدهمَقدمها،خــــــدایاچاره ای
نیست دیگرساقی وپیمــــــانه تاپیـداشَوَد
یکشرابناب،درخُمها،خـــدایاچـــــــارهای
روزهـامانندِهم آید،چه دشـــــــــــوارم شده
سختیِ تکرارِاین دَمها،خـــــدایاچــــاره ای
سینهامپُرشدزِاســـــراریکهحالمراگـــرفت
کوبه رازِسینهمحرمها،خـــــدایاچـــــاره ای
گشتهامحیرانکهدنیابهتراستیاآخـــــرت
مانده ام مابینِ عالَم ها،خـــدایاچـــاره ای
هـــــرچه گفتم ازغمِ دل،بازهمکَمگفته ام
خسته ام ازگفتنِ کَم ها،خــــدایاچــاره ای
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.