سه شنبه ۱۵ آبان
رضا هستم شعری از محمد رضا لطفی
از دفتر دستم را بگیر نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ شماره ثبت ۳۷۷۱۶
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۶۵
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفی
|
رضا هستم
از پشت سر شد پاره این پیراهنم ناگاه
فرمان ولی این دفعه در دست زلیخا نیست
در بلخ کرد آهنگری کاری خلاف و تلخ
جرمش به پای خود گناهش گردن ما نیست
در سرنوشت من خدا دارد دخالت نیز
تقدیر در دست من و امثال ماها نیست
تن می دهم با هر چه پیش آید رضا هستم
کل کل نخواهم کرد هرگز چونکه زیبا نیست
پایان عمرش هر کس این را خوب می فهمد
امروز را خوش هست ، عاشق فکر فردا نیست
کم خورد باید حرص و جوش و سعی باطل کرد
وقتی که این فرمان به دست ما دریغا نیست
2 ساعت مانده تا صبح روز چهارشنبه
29/11/1393
نوشته شده در دوشنبه ۱۱ اسفند۱۳۹۳ توسط محمد رضا لطفی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.