جمعه ۲ آذر
ناجوانمرد شعری از بیژن آریایی(آریا)
از دفتر چرک نویس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۳۷۷۰۴
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر بیژن آریایی(آریا)
آخرین اشعار ناب بیژن آریایی(آریا)
|
دریغ از ناجوانمردی ؛دریغ از آن همه نیرنگ
که در بین همه مردم؛فکنده فاصله فرسنگ
نمودی قلب پاکم را ؛ سیه ای ظالم سنگدل
دمادم دم زدی هر دم؛ سراسر مِهرم و فرهنگ
چقدر ساده دلم یارب؛ در این دنیای نامردی
همه عاشق دلان را من؛بخوانم ای خدا یک رنگ
گرفتی تو وجودم را ؛ به بازی دلبر زیبا
چه دانستم دلت هردم ؛ همه پر باشدش از سنگ
خداحافظ عزیز دل ؛ برو دست خدا با تو
نبودم در خور تو من،به نارو بوده ایی تیز چنگ
مرا بیگانه کردی تو؛ همه آنچه که اندوختم
فنا کردی ببین جانم؛ نمودیم تا ابد دل تنگ
==============================
کوتاهی مرا به بلندی اندیشه خود ببخشید.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.