جمعه ۲ آذر
شعر کوتاه شعری از مونس ارجمندی
از دفتر نامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ شماره ثبت ۳۷۴۶۰
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۸۲
|
آخرین اشعار ناب مونس ارجمندی
|
خورشید چشمانت تب کرده است
دیگر قرص ماه هم
درمانش نمی کند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.