هزار ویک ترانه
دفتر چهارم: شکوه
نام ترانه: دلتنگ دلتنگی هایم دلتنگم ♫♫♫
تقدیم به:
ترانه سرا: حسن بذرگری(آیین)
ترانه ساز:
ترانه چین:
ترانه خوان:
ترانه گو:
توضیحات: سرایش94/3/7- بدیه- ♫♫♫
**
دلتنگ دلتنگی هایم - دلتنگم
دلتنگی تنهایی هایم- دلتنگم
دلتنگ بی وفایی ها- دلتنگم
دلتنگ نامردمی ها- دلتنگم
**
از این همه دلتنگی ها دلتنگم
از این همه دل سنگی ها دل سنگ م
از این همه بی رحمی ها دل سنگ م
دل سنگ دل سنگی ها من دل سنگ م
**
دل سنگ نبود این سنگ م این قدر
دلتنگ نبوداین دلتنگ م این قدر
بی رحم نبود این دل دلتنگ م این قدر
تنها نبود این دل تنگ ام این قدر
**
ازاین همه دلتنگی ها دل خسته ام
ازاین همه بی نامردی ها شکستم
از این همه دربدری که خسته ام
از این همه آورگی دل خسته ام
**
تنهایم توکوچه ها غریبم
تنهایم اسیر درخویش م
تنهایم- تنها ترین غریبه م
تنهایم خسته ترین که خسته ام
**
دیگه میلی به هیچ کسی ندارم
چه چشمی به هیج چشمی ندارم
دیگه دستی به هیج دستی نمی دم
دیگه دلی به هیج کسی نمی دم
**
دیگه می خوام بمون با غم خویش
دیگه میخوام بمیرم با غم خویش
دیگه می خوام بسازم با دل خویش
دیگه میخوام بخونم با دل خویش
**
(آیین )م آیینه ی زمونمه ام
من انعکاس نور آسمونم
من انعکاس درد ه مردومایم
من در میون تنهایی تنهایم
**
حسن بذرگری(آیین)