سه شنبه ۱۵ آبان
غم بی خبر است.... شعری از سمیع هاشمی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ تير ۱۳۹۰ ۰۱:۵۴ شماره ثبت ۳۷۲۱
بازدید : ۷۵۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب سمیع هاشمی
|
آه احساس عجیب دارم
واهمه دارم و دل هره
می دانی حولی دل شدم
…..هنگام خبری حادثه خیز
افسوس تنها هستم
ودور.......
صادقانه تنها هستم
فرشته ی من
به تو می گویم
آری فقط به تو می گویم .....
ای کاش در این شب پاییز
ای کاش در این تنهایی غمین
غم هم تنها بود
و مرا نداشت و رنه
با تومی بودم
ای کاش...
حیرانم به این غم
این هم مثل من بود
اما تنها نبود
با من بود و من با او...
چون من را دارد....
می دانی تا آمدن تو
و بعد از رفتنت
غم همراهی ام خواهد کرد
غم بی خبر است .....
بی خبر از اینکه تو منی و من تو.....
ای روحی که در کالبدم هستی ....
آه به تو خطاب دارم مونس شام تنایی ام....
سمیع هاشمی پاییز 1389
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.