سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        ای مسیحـــــای زمــان ...

        شعری از

        بهناز رستمي ( شهپر )

        از دفتر شهپر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۲۴ شماره ثبت ۳۷۱۵۶
          بازدید : ۶۰۳   |    نظرات : ۴۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهناز رستمي ( شهپر )

        صدای ارسالی شاعر:
        لب به لب مــی نوشم , شهدِ لبـــــهایِ تورا
        تا به تصــویر کِشَم , سِرِ شبـــــــهایِ تو را
        در کــــــدامین مسلخ , سینه عریان کـردی
        کــز سرِ شوق زنـــم , جــامِ صهبایِ تو را
        ای کـــه در آغـــازم , خـــطِ پایان زده ای
        شب فرو می بلعد , شمـــعِ رویـــایِ تو را
        معجزه می خواهم , ای مسیحایِ زمـــــان
        ورنه بر دار کنم , غـــــــــمِ سودایِ تو را
        آنقدر جــــلوه مکن , بر لبِ پنـــــــجره ام
        کــــــه سراسیمه شوم , مــاهِ سیمایِ تو را
        از افق تــا به افق , بر صلیبت کرده است
        آنکه بر بام نشست , شورِ غوغــایِ تو را
        در طلوعت ای خوب , در افق محو شدی
        بر سرِ شانه بـرم , عشقِ پیدایِ تــــــو را
        این من و خانه و دل , و دو فنجان لبریز
        تا به آغوش کِشَم , صبحِ فــــردایِ تو را
        تا خَمِ کوچه رسید , بوی گـلهایِ خوشت
        دسته دسته چیدم , گـــــــــلِ مینایِ تو را
        ساحلم موج به موج , در خطِ جذرِ توام
        کی شود غرق شوم , مَـــــدِ یلدایِ تو را
        می دوم تا تو رسم , رودها را یک یک
        جام در جام چِشَم , مــوجِ دریایِ تو را
        مانـده ام بر لبِ تیغ , در سکوتـی مبهم
        تا سرِ پیچِ گــــــذر , ردپـــاهایِ تـو را
         شعله افروز شدی , بر تنِ نـازکِ بیت
        صد غزل مـی سازم , نُتِ آوایِ تو را
        ... شهپـــــر ______________
        ۱۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0